Inbreng

Click here for English.

Je kan ook je eigen merk- en designkleding via de Ruilhoek verkopen. Wij nemen dan alle zorgen uit handen.

Hoe werkt het?

Kleding inbrengen kan, zonder afspraak, op werkdagen van 09.00 tot 17.00 en op zaterdag van 10.30-17.00.

 

 

  • Om klant te worden moet er bij de eerste keer inbrengen een selectie worden gemaakt van minimaal zeven items, die geschikt zijn voor de verkoop. Je ontvangt direct een klantnummer en inlogcode zodat je het hele proces online kan volgen. Als de klant eenmaal in het klantenbestand staat, zal er bij de volgende keer inbrengen geen minimum meer worden gehanteerd.
  • De kleding wordt zo snel mogelijk door ons geprijsd, in ieder geval binnen een week. Daar ontvang je per email een gedetailleerde bevestiging van.
  • Na verkoop en aftrek van de BTW (10,5%), ontvang je als inbrenger de helft van de opbrengst. De kleding hangt het restant van de maand waarin het ingebracht is, plus twee extra maanden in de winkel. Het opgebouwde saldo kan contant in de winkel opgehaald worden of per bank overgemaakt.
  • Als de kleding niet verkocht is kan je ervoor kiezen de kleding vóór de uiterste datum weer op te halen of te doneren aan het goede doel. Als je ervoor kiest de kleding op te halen, dien je de kleding zelf uit te zoeken.
  • De Ruilhoek is niet aansprakelijk voor vermissing of beschadiging.

 

Wij selecteren items per seizoen.           photo-1453486030486-0a5ffcd82cd9-2

Herfst: augustus t/m september

Winter: oktober t/m januari

Voorjaar: februari t/m april

Zomer: mei t/m juli

 

ONZE CRITERIA:

  • De kleding moet schoon en gestreken worden aangeleverd en dient er representatief uit te zien. Dat betekent, geen vlekken, gaten of andere vormen van gebruikssporen. Hoe representatiever, hoe sneller een item zal verkopen.
  • De items zijn bij voorkeur niet ouder dan twee jaar en moeten in het huidige modebeeld passen.
  • De items moeten van kwalitatief duurdere merken zijn, wij accepteren bijvoorbeeld geen Hema, C&A, Zeeman, Prénatal, Mexx, Didi, Coolcat et cetera.
  • Wij letten ook op verkoopbaarheid. Merken die, op dit moment, niet goed verkopen zijn onder andere Hollister, Sendra, Mexx, Esprit en Abercrombie & Fitch.

Houd er rekening mee dat onze criteria richtlijnen zijn en dat het modebeeld elke dag veranderd. Wij streven ernaar om iedereen op een zo goed mogelijke manier te helpen om zijn of haar kleding te verkopen. Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op!

Klik hier inbrengregels voor een nog uitgebreidere beschrijving van de inbrengregels.

Neem contact met ons op

 

PRIVACY VERKLARING 

De Ruilhoek neemt jouw privacy zeer serieus en zal informatie over jou (de betrokkene) op een veilige manier verwerken en gebruiken. In deze Privacy Verklaring leggen wij je uit welke gegevens wij verwerken, en met welk doel we dat doen. 

Voor vragen kun je altijd contact opnemen met info@deruilhoek.nl

De Ruilhoek is een tweedehands kledingwinkel die werkt op basis van consignatie. Dat wil zeggen dat klanten juridisch eigenaar blijven van de door hun ingebrachte kleding. Na verkoop en aftrek van de BTW (10,5%), ontvang je als inbrenger de helft van de opbrengst. Als de kleding niet verkocht is kan je ervoor kiezen de kleding vóór de uiterste datum weer op te halen of te doneren aan het goede doel.

Om dit proces goed te laten verlopen dient voor een klant een klantnummer aangemaakt te worden.  Ter identificatie worden NAW gegevens aan een klantnummer gekoppeld. Daarnaast dienen klanten een emailadres  op te geven zodat zij een PDF-bestand kunnen krijgen met een overzicht van de door de klant ingebrachte kleding. Ook krijgen klanten een herinneringsmail met een datum, waarvòòr niet verkochte kleding kan worden opgehaald. Ook kan op deze manier contact worden gelegd indien noodzakelijk.

De door de klanten verstrekte persoonsgegevens en het emailadres worden niet gebruikt door derden, noch verstrekt door De Ruilhoek of De Ruilhoek Online aan derde partijen.

De enige uitzondering betreft De Ruilhoek Online, waar het voor de uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk is NAW gegevens te verstrekken aan het postbedrijf dat de kleding aflevert.

Klanten ontvangen per mail de nieuwsbrief van De Ruilhoek. Daarnaast kunnen niet inbrengende klanten, die dus geen klantnummer hebben, op de website aangeven of zij de nieuwsbrief wensen te ontvangen. 

Afmelding van ontvangst van de nieuwsbrief kan te allen tijde middels de daartoe opgenomen link onderaan de nieuwsbrief. Daarnaast kunnen klanten online hun rekening behorend bij hun klantnummer inzien en gegevens aanpassen. Bij het beheer van de NAW gegevens kan worden aangegeven of klanten een nieuwsbrief wensen te ontvangen.

 

 

 

 

It seems we can not find what you are looking for. Perhaps searching can help.